Ak ma nakŕmiš „mokrou stravou “ od Friskies tak ja …

logo televízia, telka, TV

Rozhodne nechcem, aby tento príspevok vyznieval dojmom, že Friskies je to, po čom mačky túžia. Časy keď som ho kupoval, sú už našťastie dávno za mnou. Je to klasická komerčná hypermarketová značka, ktorej marketingová stratégia je neuveriteľne prepracovaná a zjavne aj úspešná. Píšem o tom preto, hoc ich produkty zaveľa nestoja, že ich posledná reklama ma upútala.

Nová rada mokrej stravy od Friskies je vo svete prezentovaná širokej verejnosti mačkomilov aj prostredníctvom hranej reklamy. Tá sa naozaj nesmierne vydarila. Jej hlavnou myšlienkou je : “ ak ma nakŕmiš mokrou stravou “ od Friskies, tak ja….“ a mačičky smelo dopĺňajú ako už nás nebudú rušiť, ležať na našom mieste, nechávať chlpy na oblečení, zhadzovať rámik na fotky,…..Trefné, presné a skutočné. Len škoda, že tie produkty už nie sú tak reálne, ako výpovede mačiek. 🙂

You can leave a response, or trackback from your own site.

Zanechaj reakciu